Piesa a fost relansată împreună cu superstarul de origine jamaicană Sean Paul cu videoclip oficial care în mai puțin de o lună are peste 20 de milioane de vizualizări pe YouTube, cu peste 1 milion de accesări oe platforma Shazam. În plus, pe TikTok, „UP” are peste 450.000 de utilizări, iar pe platformele de streaming are peste 10 milioane de vizualizări.
Cu un șir impresionant de hituri, numeroase premii și concerte în Europa, Asia, America Latină, SUA, Canada și Orientul Mijlociu, INNA este cu adevărat un fenomen muzical. Ea este cea mai incitantă voce nouă din lumea dansului. Artista a strălucit în topurile globale cu hituri precum „Hot”, „Sun Is Up” sau „Déjà vu”, colaborând cu nume internaționale ca Pitbull, Flo-Rida, Daddy Yankee, Juan Magán, JBalvin, Yandel și a ajuns pe primele locuri în zeci de țări, din România până în Japonia, Mexic, Turcia, Argentina, Spania, Finlanda, Polonia și SUA.
Albumul ei „YO” a fost lansat sub eticheta lui Jay Z, Roc Nation, reprezentând artiști de top precum Rihanna, Shakira, Mariah Carey și mulți alții. INNA a câștigat mai multe premii MTV Europe, Romanian Music Awards și RRA Awards, iar în 2012 a devenit prima și singura artistă europeană care a atins 1 miliard de vizualizări pe YouTube.
După ce a lansat albumul „Heartbreaker” în urma primei ediții Dance Queen’s House, la începutul acestui an, artista a revenit cu prima parte a albumului „Champagne Problems” obținut după al doilea sezon DQH. Dance Queen’s House este o sesiune muzicală care a durat două săptămâni, timp în care INNA a stat izolată într-o casă alături de compozitori și producători de top.
În total, albumul este format din 15 piese. Prima parte a albumului conține opt piese, printre care „Always On My Mind”, „Ready Set Go” și „Love Bizarre”.
Vizionează videoclipul piesei „UP” mai jos:
Sursa: ea.md