Brad Pitt a lansat o gamă de produse unisex, destinate îngrijirii tenului

Brad Pitt are un nou business și a intrat în domeniul cosmeticii.

El a lansat un brand de îngrijire a tenului, „Le Domaine”, realizate cu struguri din propria podgorie.

„Le Domaine nu este un brand destinat celebrităților. Oferă o gamă de cosmetice anti-age, pentru fiecare bărbat și femeie. Iubesc ideea unei lunii de cosmetice unisex”, a spus actorul.

Într-un interviu acordat celor de la Vogue UK, el a continuat: „Nu știu dacă e vorba doar despre a include pe toată lumea în treaba asta sau despre faptul că noi bărbații avem nevoie de ajutor pentru a înțelege cum putem avea grijă de tenul nostru. Cele mai multe lucruri le-am învățat de la partenerele mele din trecut.”

Pitt este proprietarul podgoriei Château Miraval, recunoscută pentru rosé, iar în business-ul ăsta și-a unit forțele cu familia Perrin, alt producător de vin, pentru a crea această gamă de cosmetice de lux.

„Când Perrin mi-a povestit despre cercetarea condusă de un profesor despre proprietățile antioxidante ale strugurilor, mi-a picat fisa. Rapid am dezvoltat conceptul acestei lunii de produse cosmetice, unde am fost folosit cele mai bune ingrediente naturale.”

Podgoria este în sine un subiectul controversat, deoarece a fost cumpărată original de Brad și Jolie, în 2012, iar acum ambii se dau în judecată pentru ea. Revenind la linia de cosmetice fancy, în ceea ce privește ambalajele, Pitt folosește materiale reciclate.

„Iubesc arhitectura și designul și ador ideea de a recila lemn de stejar din butoaiele vechi ale familiei Perrin. Am lucrat cu un designer local pentru a crea aceste capace unice. Sunt făcute în Franța și fiecare piesă în parte este unică. Rezultatul este atât minimalist, cât și senzorial”, explică el.