Kylie Jenner și-a mărit averea după ce a vândut o parte din compania sa de cosmetice. Ce va face cu banii obținuți!

Kylie Jenner își lărgește afacerea?

În primăvara acestui an, Kylie Jenner a primit titlul de cea mai tânără miliardară, cu bani obținuți doar prin propriile forțe. La doar 22 de ani, modelul l-a detronat pe nimeni altul decât Mark Zuckerburg.

Tânăra nu s-a mulțumit cu suma de 4,5 milioane de dolari, care i-a revenit în urma aparițiilor din reality show-ul „Keep up with the Kardashians”, așa că și-a deschis propria afacere. În 2016, modelul a lansat o linie de make-up, Kylie Cosmetics, care a ajuns la o valoare estimată la 900 de milioane de dolari, conform aceleiași publicații.

Image result for kylie jenner cosmetics

Acum, Kylie a hotărât să vândă 51% din acțiunile companiei sale către Coty. La începutul acestei săptămâni, compania a anunțat că va plăti 600 de milioane de dolari pentru acțiunile la Kylie Cosmetics, iar tranzacția se va încheia în cel de-al treilea trimestru fiscal al anului 2020. Potrivit înțelegerii, Kylie și echipa ei vor „conduce în continuare toate inițiativele creative în ceea ce privește produsele și strategia de comunicare”.

Mama sa, Kris Jenner, a vorbit despre acest pas important făcut de Kylie și i-a asigurat pe fanii acesteia că fiica ei nu va renunța la pasiunea pentru cosmetice. „Simte că este acolo unde trebuie, aici este pasiunea ei din moment ce vrea să își folosească partea creativă pentru a-și dezvolta brand-ul. Asta este ceea ce vrea să facă pentru restul vieții. Vorbește despre asta mereu. Peste 20 de ani se vede făcând asta și poate o va lăsa (compania) moștenire fiicei ei”, a declarat Kris pentru CNBC.

Mai mult, cu banii obținuți din vânzarea acțiunilor, probabil tănăra miliardară se va extinde. Kris a dezvăluit că fiica sa își dorește să își dezvolte afacerea în alte zone ale industriei produselor de înfrumusețare, mai ales că recent, ea a lansat și o gamă de produse pentru îngriire.

Image result for kylie jenner cosmetics

„Este încântată de acest parteneriat, însă în același timp acesta este visul ei de a construi acest imperiu al frumuseții și de a explora cât mai multe categorii pe care nu le-a atins până acum. Știi, a lansat Kylie Skin anul acesta și este cu adevărat entuziasmată și a fost un real succes pentru ea, așadar abia așteaptă să colaboreze cu Coty pentru a lansa noi categorii și pentru a intra în noi zone ale afacerii. Scopul este să continue dezvoltarea afacerii într-un brand puternic la nivel global”.

Știrea vânzării brand-ului nu i-a influențat pe fanii lui Kylie, având în vedere că gama de produse de Crăciun, lansată de vedetă în urmă cu câteva zile, a fost cumpărată aproape în întregime.